Андрій Сомко
Що таке мерчант-аккаунт
(merchant account) ?
Мерчант-аккаунт
(merchant account) - це можливість займатися прийомом платежів на вашому сайті
від клієнтів, які розраховуються картами за товари або послуги. Гроші, списані
з картки (дебетової або кредитової) надходять на банківський рахунок
компанії-продавця завдяки процесинговому центру. Також оплата може здійснюватися й через POS
термінали чи дистанційно (на веб-сторінці продавця, через e-mail).
Як працює система online
merchant ?
Вашому бізнесу в
компанії або банку, які обробляють онлайн-платежі, присвоюється унікальний
реєстраційний номер. Йому ставиться у відповідність поточний банківський
рахунок бізнесу. Після того, як клієнт на сайті натисне по клавіші «платіж»,
гроші, списані з його картки, потрапляють на мерчант-рахунок. Автоматичним
регулюванням процесу їх переходу на розрахунковий рахунок продавця займеться
фінансова установа, яка дала йому згоду на відкриття merchant account, так
званий банк-еквайєр.
Вартість послуг з
відкриття рахунку: Від 1 000 USD
залежно від складності робіт.
Термін: Підключення
до рахунку торговця відбувається протягом 7
робочих днів, за умови готового сайту й відкритого розрахункового рахунку
на компанію.
Види мерчант рахунків ?
Залежно від виду
бізнесу й можливого рівня Чардж-беків, мерчант рахунок може бути:
• high risk (з
високим ризиком);
• low risk (з
низьким ризиком).
Відкриття рахунку
high-risk займає більше часу і вимагає надання більшої кількості документів та
інформації. Вартість обслуговування рахунку типу high-risk зазвичай вище.
Вартість обслуговування мерчант
рахунку (через процессингову компанію) ?
Тип рахунку
|
Рахунки Low risk
|
Рахунки High Risk
|
||
Стандарт
|
Оборот USD 500 000 і вище, исторія чардж беків
|
Стандарт
|
Оборот USD 500 000 і вище, исторія чардж беків
|
|
Щомісячний платіж
|
Не утримується
|
Не утримується
|
Не утримується
|
Не утримується
|
Первична установка (наладка)*
|
250
|
250
|
500
|
500
|
За розгляд заявки
|
Не утримується
|
Не утримується
|
Не утримується
|
Не утримується
|
Процент за здійснення транзакції
|
Від 3,00 %
|
Від 2,5 %
|
От 5,00 %
|
Від 4,5 %
|
За транзакцію
|
0,5 USD
|
0,35 USD
|
0,75 USD
|
0,5 USD
|
Особливості онлайн-платежів за
товари та послуги ?
Даючи згоду на
відкриття Мерчант-рахунки, банк-еквайєр по суті погоджується на відкриття
бізнесу кредитної лінії. Адже платник, що перерахував гроші в Мережі, має як
право на отримання товару або послуги, так і, за відсутності таких, право
повернути свої гроші. Тому в разі опротестування транзакції гроші будуть
автоматично списані з одержувача, яким є зовсім не продавець товару чи послуги,
а банк-еквайєр, який відкрив йому мерчант-рахунок. Численні повернення
платежів, цілком природно, загрожують погіршенню репутації в першу чергу еквайєра
і можуть навіть обернутися для нього втратою ліцензії на здійснення платежів в
рамках певної платіжної системи.
Як відкрити мерчант-аккаунт ?
Через існуючі
ризики зворотних платежів банки досить строго розглядають претендентів на
відкриття online merchant, регулюючи їх потік певними умовами. Тож, слід
звернутися до компаній-фахівців у цій сфері, які накопичили солідний досвід,
запускаючи міжнародні інтернет-проекти різного спрямування. У процесі роботи вони
систематизували всі умови банків, які пропонують мерчант-акаунти, і готові
надати допомогу в їх виборі. Їхня мета - мінімізація втрат, визнаних з
відкриттям рахунку та його роботою.
Переваги використання
мерчант-рахунку ?
До найбільш
очевидних і незаперечних переваг мерчант-сервісу відносять:
ü можливість моментальної оплати товару в будь-який час
доби, що підвищує ефективність роботи торгової компанії;
ü проведення близько тисячі операцій на хвилину;
ü можливість виведення з-під удару найбільш ризикових
проектів, завдяки організації немісцевих еквайрингів;
ü відсутність валютного контролю;
ü високий рівень конфіденційності угод;
ü можливість істотної оптимізації оподаткування.
Вимоги банків до відкриття
Мерчант-аккаунта для сайту ?
1. Розділи і
підрозділи сайту повинні містити:
- Перелік доступних
способів оплати;
- Вартість усіх
товарів і послуг;
- Опис способу
формування замовлення;
- Умови обміну
товару або послуги і умов, за яких обмін може бути проведений.
- Правила надання
послуг (Terms & Conditions);
- Способи доставки
(мінімальний і максимальний час, регіони для доставки, можливість придбання
товару на місці з докладною схемою проїзду);
- Перелік способів
оплати товару;
- Вказівки
можливостей роботи з банківськими картами, порядок повернення грошей на них
(Refund policy);
- Способи забезпечення
конфіденційності даних клієнтів (Consumer data privacy policy);
- Контактні дані
компанії-продавця (повна назва, дві адреси - юридичний і фізичний), номер
реєстрації, номер телефону, e-mail;
- Блок входу
зареєстрованих користувачів і реєстрації нових.
2. Загальні
параметри сайту продавця:
- Розміщення сайту:
виключно на платному хостингу;
- Статична
IP-адреса: в обов'язковому порядку;
- Всі сторінки
сайту: належать одній і тій же доменній зоні;
- На головній
сторінці: логотипи міжнародних платіжних систем (Visa, MasterCard) і 3D Secure
Marks;
- Сума оплати за
товар або послугу однакова у всіх випадках і не залежить від способу його
оплати (готівка, оплата банківською картою або електронними грошима);
- Запитувані
реквізити банківських карт вводяться тільки на захищених сторінках
процесингового центру;
- Версію сайту на
Англійській мові.
3. Власниками сайту
також повинні бути дотримані наступні умови:
- Реєстрація
доменного імені та укладення договору з процесинговим центром лягає на одну і
ту ж юридичну особу;
- Відсутність
банерів і рекламних посилань на сторінках сайту, які не мають прямого
відношення до його змісту;
- Доступність всіх
сторінок сайту з будь-якої країни світу;
- Надання покупцям
електронних версій чеків за сплачений товар або послугу;
- Захист даних
користувачів засобами протоколу HTTPS.
No comments:
Post a Comment