Ad

Tuesday, May 26, 2015

Мерчант-аккаунт (merchant account)

Андрій Сомко

Що таке мерчант-аккаунт (merchant account) ?

Мерчант-аккаунт (merchant account) - це можливість займатися прийомом платежів на вашому сайті від клієнтів, які розраховуються картами за товари або послуги. Гроші, списані з картки (дебетової або кредитової) надходять на банківський рахунок компанії-продавця завдяки процесинговому центру.  Також оплата може здійснюватися й через POS термінали чи дистанційно (на веб-сторінці продавця, через e-mail).


Як працює система online merchant ?

Вашому бізнесу в компанії або банку, які обробляють онлайн-платежі, присвоюється унікальний реєстраційний номер. Йому ставиться у відповідність поточний банківський рахунок бізнесу. Після того, як клієнт на сайті натисне по клавіші «платіж», гроші, списані з його картки, потрапляють на мерчант-рахунок. Автоматичним регулюванням процесу їх переходу на розрахунковий рахунок продавця займеться фінансова установа, яка дала йому згоду на відкриття merchant account, так званий банк-еквайєр.

Вартість послуг з відкриття рахунку: Від 1 000 USD залежно від складності робіт.
Термін: Підключення до рахунку торговця відбувається протягом 7 робочих днів, за умови готового сайту й відкритого розрахункового рахунку на компанію.


Види мерчант рахунків ?

Залежно від виду бізнесу й можливого рівня Чардж-беків, мерчант рахунок може бути:

• high risk (з високим ризиком);
• low risk (з низьким ризиком).
Відкриття рахунку high-risk займає більше часу і вимагає надання більшої кількості документів та інформації. Вартість обслуговування рахунку типу high-risk зазвичай вище.


Вартість обслуговування мерчант рахунку (через процессингову компанію) ?


Тип рахунку
Рахунки Low risk
Рахунки High Risk
Стандарт
Оборот USD 500 000 і вище, исторія чардж беків
Стандарт
Оборот USD 500 000 і вище, исторія чардж беків
Щомісячний платіж
Не утримується
Не утримується
Не утримується
Не утримується
Первична установка (наладка)*
250
250
500
500
За розгляд заявки
Не утримується
Не утримується
Не утримується
Не утримується
Процент за здійснення транзакції
Від 3,00 %
Від 2,5 %
От 5,00 %
Від 4,5 %
За транзакцію
0,5 USD
0,35 USD
0,75 USD
0,5 USD


Особливості онлайн-платежів за товари та послуги ?

Даючи згоду на відкриття Мерчант-рахунки, банк-еквайєр по суті погоджується на відкриття бізнесу кредитної лінії. Адже платник, що перерахував гроші в Мережі, має як право на отримання товару або послуги, так і, за відсутності таких, право повернути свої гроші. Тому в разі опротестування транзакції гроші будуть автоматично списані з одержувача, яким є зовсім не продавець товару чи послуги, а банк-еквайєр, який відкрив йому мерчант-рахунок. Численні повернення платежів, цілком природно, загрожують погіршенню репутації в першу чергу еквайєра і можуть навіть обернутися для нього втратою ліцензії на здійснення платежів в рамках певної платіжної системи.


Як відкрити мерчант-аккаунт ?

Через існуючі ризики зворотних платежів банки досить строго розглядають претендентів на відкриття online merchant, регулюючи їх потік певними умовами. Тож, слід звернутися до компаній-фахівців у цій сфері, які накопичили солідний досвід, запускаючи міжнародні інтернет-проекти різного спрямування. У процесі роботи вони систематизували всі умови банків, які пропонують мерчант-акаунти, і готові надати допомогу в їх виборі. Їхня мета - мінімізація втрат, визнаних з відкриттям рахунку та його роботою.


Переваги використання мерчант-рахунку ?

До найбільш очевидних і незаперечних переваг мерчант-сервісу відносять:

ü можливість моментальної оплати товару в будь-який час доби, що підвищує ефективність роботи торгової компанії;
ü проведення близько тисячі операцій на хвилину;
ü можливість виведення з-під удару найбільш ризикових проектів, завдяки організації немісцевих еквайрингів;
ü відсутність валютного контролю;
ü високий рівень конфіденційності угод;
ü можливість істотної оптимізації оподаткування.

Вимоги банків до відкриття Мерчант-аккаунта для сайту ?

1. Розділи і підрозділи сайту повинні містити:

- Перелік доступних способів оплати;
- Вартість усіх товарів і послуг;
- Опис способу формування замовлення;
- Умови обміну товару або послуги і умов, за яких обмін може бути проведений.
- Правила надання послуг (Terms & Conditions);
- Способи доставки (мінімальний і максимальний час, регіони для доставки, можливість придбання товару на місці з докладною схемою проїзду);
- Перелік способів оплати товару;
- Вказівки ​​можливостей роботи з банківськими картами, порядок повернення грошей на них (Refund policy);
- Способи забезпечення конфіденційності даних клієнтів (Consumer data privacy policy);
- Контактні дані компанії-продавця (повна назва, дві адреси - юридичний і фізичний), номер реєстрації, номер телефону, e-mail;
- Блок входу зареєстрованих користувачів і реєстрації нових.

2. Загальні параметри сайту продавця:
- Розміщення сайту: виключно на платному хостингу;
- Статична IP-адреса: в обов'язковому порядку;
- Всі сторінки сайту: належать одній і тій же доменній зоні;
- На головній сторінці: логотипи міжнародних платіжних систем (Visa, MasterCard) і 3D Secure Marks;
- Сума оплати за товар або послугу однакова у всіх випадках і не залежить від способу його оплати (готівка, оплата банківською картою або електронними грошима);
- Запитувані реквізити банківських карт вводяться тільки на захищених сторінках процесингового центру;
- Версію сайту на Англійській мові.

3. Власниками сайту також повинні бути дотримані наступні умови:
- Реєстрація доменного імені та укладення договору з процесинговим центром лягає на одну і ту ж юридичну особу;
- Відсутність банерів і рекламних посилань на сторінках сайту, які не мають прямого відношення до його змісту;
- Доступність всіх сторінок сайту з будь-якої країни світу;
- Надання покупцям електронних версій чеків за сплачений товар або послугу;

- Захист даних користувачів засобами протоколу HTTPS.

No comments:

Post a Comment